[Wikiro-l] Fwd: [adminrowikipedia] Problema administratorilor

Iulian Dogariu iulianu at gmail.com
Tue Nov 1 13:40:21 UTC 2005

On 29/10/05, Mihai Floran <mihai at emma.ro> wrote:

> Intr-o problema recenta la care am lucrat impreuna  cu Anthere la Wikipedia in limba Ido (nu stiu daca asa ii spune si in limba  romana) am ajuns la un punct in care ea a anuntat oficial pe respectiva  Wikipedie (http://io.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Administranti)  ca TOTI utilizatorii unei Wikipedii trebuie sa aiba drept de vot pentru alegerea  unui nou administrator.
> [...]

Mihai, e o idee buna sa ii implicam pe toti utilizatorii in procesul
de votare a unui admin. Insa si Bogdan are dreptate ca in felul acesta
se deschide calea sockpuppet-ilor si a manipularilor.

Cred ca ar trebui sa hotarim mai precis ce inseamna "Utilizator
activ". Propunerea de acum zice "Prin utilizator activ se înţelege
cont de utilizator de cel puţin o lună şi un număr de modificări
potrivit cu perioada de activitate". Numar de modificari "potrivit"
suna prea vag. La un moment dat trebuie sa decidem cit va fi acest
prag. Cine vor decide acest prag, adminii, sau toti utilizatorii? Ar
fi bine sau nu sa includem acest numar in textul politicii?

Please comment :-)

iulian

{jabber|mailto}:iulianu at gmail.com
                                          GPG Key ID: 0x92B1C594

             -- "Live as if you were to die tomorrow.
                 Learn as if you were to live forever." (Gandhi)