[Wikipedia-fa-tech] چگونه لبز بسیار پایدار شد.

Huji Lee huji.huji at gmail.com
Fri Sep 16 20:33:46 UTC 2016

خوب من همان کار را کرده بودم! شما گفتید عوض کنم ؛) به همان حالت pwb.py برش
گرداندم

کد به دیتابیس وصل می‌شود و کوئری می‌راند. اما یکی یکی. یعنی هر کوئری تا
تمام نشود و جواب ثبت نشود سراغ بعدی نمی‌رود. در نتیجه نباید مشکلی کش داشته
باشیم. دیگر این که همین کد مثلاً‌ چهارماه پیش سرعتش بیشتر بود تا الان.
احساس می‌کنم که مشکل I/O است چون حتی کدهای ساده هم کند شده‌اند

کمک شما را سپاسگزارم