[Wikipedia-fa-tech] چگونه لبز بسیار پایدار شد.

Amir Ladsgroup ladsgroup at gmail.com
Fri Sep 16 18:08:02 UTC 2016

خب چرا مستقیما ران نمی‌کنید؟
 jsub -once -N "weekly" -mem 1g -o /data/project/huji/err/weekly.out -e
/data/project/huji/err/weekly.err /data/project/huji/core/
/data/project/huji/err/weekly.err /data/project/huji/core/scripts/weekly.py
(= مسیر کامل اسکریپت شما)

این کمی بهتر است و ممکن است روی سرعت I/O تاثیر مثبت بگذارد.

گاهی متصل شدن به رپلیکاهای دیتابیس کند می‌شود که همان مشکل I/O است و حدسم
این است که با انتقال به کیوبرنیتیس درست شود. اول موضوع بالا را امتحان کنید
و اگر جواب نداد به کیوبرنیتیس منتقل میکنیم.