[Wikipedia-fa-tech] مخزن‌های گیت برای پروژه‌های لبز در فبریکتور

Amir Ladsgroup ladsgroup at gmail.com
Sat Aug 27 23:23:40 UTC 2016

درود.
از امروز پروژه‌ای راه افتاده‌است که از طریق آن می‌توانید به سرعت
پروژه‌هایتان در لبز را بر روی دیفیوژن (سیستم جدید و آینده نگهداری کدها)
بفرستید. لینکش اینجاست: https://toolsadmin.wikimedia.org

می‌توانید یک مخزن بسازید و بعد از گیت‌هاب میرور کنید. مثلا کاری که من کردم:
https://phabricator.wikimedia.org/diffusion/1951/

راستی لغت‌نامه فبریکیتور:
* مانیفست: باگ ترکر
* دیفرنشیال: محل کد ریوو (جایگزین گریت خواهد شد)
* دیفیوژن: محل کد (جایگزین git.wikimedia.org شده‌است)
* هرالد: سیستم نگهداری دستورهایی که به تمیزکاری فبریکتور کمک می‌کند.
* کنفرانس: محل چت فبریکیتور
* آرکنیست: سیستمی که کدها را به روی دیفرنشیال می‌فرستد (جایگزین گیت ریوو)

ارادتمند