[Wikimedia-ua-announce] Вікіфлешмоб 30 січня: анонс

Olena Zakharian e.zakharian на gmail.com
Ндл 17 Січ 2016 11:39:47 UTC

Привіт усім

я хочу підготувати збірний попередній анонс вікіфлешмобу до річниці
Вікіпедії, що відбудеться 30 січня, по всіх містах.

тому мені потрібні організаційні деталі по кожному місту:
- де, коли саме буде проводитися вікіфлешмоб, якісь особливості, що треба
зазначити

Можна без додаткових подробиць поки що. Потім ми зробимо афішу, і на кожне
місто проанонсуємо додатково ще.

Наразі мені відомо, що готуються події в Києві, Львові, Чернігові та
Харкові.
Будь ласка, повідомте, якщо хтось ще в інших містах планує щось проводити.

Загальний анонс треба на завтра, тому прошу надати мені інформацію якомога
скоріше.

Деталі по київському заходу напишу трохи згодом.

Дуже дякую!

Олена Захарян,
прес-секретар, заступник голови
Вікімедіа Україна
---------- наступна частина -----------
HTML вкладення було очищене...

Докладна інформація про список листування Wikimedia-ua-announce