[Wikimedia-ua-announce] Вичитування брошури «Редагуємо Вікіпедію»

Yury Bulka setthemfree на privacyrequired.com
Срд 3 Лют 2016 10:34:35 UTC

Перепрошую, правильні посилання такі:

Сторінка з перекладеним текстом брошури (редагування можна робити з
допомогою вкладки «Перекласти»):
https://outreach.wikimedia.org/wiki/Welcome_to_Wikipedia_(Bookshelf)/2013_edition/text/uk

І сторінка обговорення для пропозицій:
https://outreach.wikimedia.org/wiki/Talk:Welcome_to_Wikipedia_(Bookshelf)/2013_edition/text/uk