[Wikimedia-ua-announce] Вікіпедія та Голодомор

attolippip attolippip на gmail.com
Сбт 28 Лис 2015 08:53:33 UTC

продовжуючи тему
написала пост на блозі
https://wikimediaukraine.wordpress.com/2015/11/28/запали-символічну-свічку-памяті-у-вік/

запрошую:
- поліпшувати сторінку зі списком статей (це таке, що завжди знадобиться):
https://uk.wikipedia.org/w/index.php?curid=2067200
- поширювати інформацію соцмережами (це ж не повинно бути складно, правда?)
- писати статті до Вікіпедії українською мовою
- перекладати статті про Голодомор іншими мовами

дякую!

з повагою,
antanana

25 листопада 2015 р. 13:58 attolippip <attolippip на gmail.com> написав:

> усім привіт
>
> думаю, що знаєте, на цю суботу припадає День пам'яті жертв голодоморів [1]
>
> є потреба у волонтерах викладати матеріяли, писати статті з них та
> вантажити світлини
> я зараз займаюся отримуванням дозволу(ів) відповідних, але до суботи
> самостійно не справлюся з усім
>
> буду вдячна, якщо ті, які *мають час і дійсно готові попрацювати протягом
> наступних трьох-чотирьох днів у вікіпроєктах*, відпишуть мені
> не для галочки, не для піяру
>
> [1] https://uk.wikipedia.org/wiki/День_пам'яті_жертв_голодоморів

> [...]
---------- наступна частина -----------
HTML вкладення було очищене...

Докладна інформація про список листування Wikimedia-ua-announce