[Wikimedia-ua-announce] Звіти про діяльність членів Організації та плани на 2016 рік, сплата членських внесків

Wikimedia Ukraine director на wikimedia.in.ua
Сбт 26 Гру 2015 04:49:44 UTC

Доброго ранку!

Із 61 користувачів, які входять до Організації, тільки 22 заповнили звіти
про свою діяльність за 2015 та плани на 2016 рік [1].
*Будь ласка, знайдіть кілька хвилин на це.*
Якщо протягом 2015 року Вам не вдалося долучитися до вікімедійних проєктів,
то напишіть про ті речі, які Ви б хотіли робити у 2016 році.

Також нагадую, що потрібно сплатити *членські внески.*
Сума до сплати: 50 грн.
Реквізити:
Громадська організація
«ВІКІМЕДІА УКРАЇНА»
Код ЄДРПОУ 36628786
Рахунок № 26004274482200
АТ «Укрсиббанк»,
код банку (МФО) 351005

[1] https://ua.wikimedia.org/w/index.php?curid=3332

З повагою,
Наталія Тимків
виконавчий директор ГО «Вікімедіа Україна»
+38 096 150 32 91
http://ua.wikimedia.org

17 грудня 2015 р. о 17:12 Wikimedia Ukraine <director на wikimedia.in.ua>
написав:

> Усім привіт.
>
> *Звіт про діяльність Організації*
> Будь ласка, впишіть інформацію про свою вікімедійну діяльність на сайті
> Організації. Кожному із членів Організація я вчора про це написала.
> Простенька форма для звітування (яка відповідає нашим грантам за 2015 рік)
> та для подання планів на 2016 рік тут [1]
> Це опитування дозволить якісніше підготувати звіт про діяльність
> Організації за 2015 рік і винести питання до обговорення щодо планів на
> 2016 рік.
>
> *Реєстрація на Загальні збори*
> [...]
---------- наступна частина -----------
HTML вкладення було очищене...

Докладна інформація про список листування Wikimedia-ua-announce