[Wikimedia-ua-announce] Affiliations Committee / Комітет приєднання

Wikimedia Ukraine director на wikimedia.in.ua
Срд 9 Гру 2015 20:21:24 UTC

Усім привіт!

Розпочалося висунення кандидатів до Affiliations Committee / Комітет
приєднання (це Комітет, який рекомендує Піклувальну раду щодо «визнання,
затвердження та існування складових руху Вікімедіа, а також за допомогу у
їх створенні. Іншими словами, Комітет допомагає вікімедійцям з усього світу
самоорганізуватися у відділення
<https://meta.wikimedia.org/wiki/Special:MyLanguage/Wikimedia_chapters>,
тематичні
організації
<https://meta.wikimedia.org/wiki/Special:MyLanguage/Wikimedia_thematic_organizations>
або групи користувачів
<https://meta.wikimedia.org/wiki/Special:MyLanguage/Wikimedia_user_groups>
і отримати офіційне визнання від Фонду Вікімедіа») [1].
Заявку потрібно подати *до 31 грудня 2015 року*.
Трохи більше українською можна прочитати про Комітет тут [2]

Не знаю чи достатньо часу у левона та visem-а, але вони найбільше
займаються спілкуванням із іншими чаптерами та тематичними групами, тож
якщо не подавалися ще, варто про це подумати :) Також думаю, що це може
бути цікаво Friend-у, який займався організацією CEE Spring :)

Обговорення поданих заявок відбувається публічно на цій сторінці [3]

Щасти :)

[1]
https://ua.wikimedia.org/wiki/Обговорення:Вікімедіа_Україна#2015_Affiliations_Committee_call_for_candidates
[2] https://meta.wikimedia.org/wiki/Affiliations_Committee/uk
[3] https://meta.wikimedia.org/wiki/Affiliations_Committee/Candidates/2015

З повагою,
Наталія Тимків
виконавчий директор ГО «Вікімедіа Україна»
http://ua.wikimedia.org
---------- наступна частина -----------
HTML вкладення було очищене...

Докладна інформація про список листування Wikimedia-ua-announce